Attention attention

Moderators: The Artistocrats, Order of Battle Moderators

Post Reply
rth
Senior Corporal - Destroyer
Senior Corporal - Destroyer

Attention attention

Post by rth »

Liebe Order of Battle Spielgemeinschaft:
durch Zufall habe ich entdeckt das man wieder Multiplayer Spiele mit Fantasy General II spielen kann. Nach meinen eigenen Erfahrungen war das lange Zeit nicht möglich, weil irgend etwas kaputt war.

Ich weiß das der Post hier nicht her gehört, da das Spiel Fantasy Generals II Ähnlichkeiten mit Order of Battle hat, möchte ich viele erreichen die sich vielleicht mal trauen gegen mich an zu treten.

Das ist ein wirklich gutes und spannendes Spiel und wenn wir viel Aktivität nach weisen können, dann vielleicht bekommen wir auch mal wieder ein Turnier hin.

Ich freue mich auf jede Herausforderung und werde auch immer mal wieder eine selbst erstellen.

Dear Order of Battle community:

by chance I discovered that you can play multiplayer games with Fantasy General II again. In my own experience, that wasn't possible for a long time because something was broken.

I know this post doesn't belong here, since the game Fantasy Generals II has similarities to Order of Battle, I want to reach many who might dare to compete against me.

This is a really good and exciting game and if we can show a lot of activity, then maybe we can do another tournament.

I look forward to every challenge and will always create one myself.
Post Reply

Return to “Order of Battle : World War II - Multiplayer”